Sesja zdjęciowa restauracji do mediów społecznościowych

Sesja zdjęciowa restauracji – jak zrobić to inaczej niż wszyscy? Zdjęcia restauracji zazwyczaj kojarzą nam się z podanym na pięknych talerzach jedzeniem, które apetycznym wyglądem ma zachęcać do odwiedzenia reklamowanego miejsca. Czy to jednak jedyny pomysł na ciekawą sesję na Facebooka, Instagrama czy stronę internetową? Sprawdźcie sami!

Jak zaplanować sesję zdjęciową restauracji?

Przede wszystkim ważny jest pomysł. Właściciele tego miejsca to niesamowicie kreatywni i otwarci ludzie, zależało im więc na tym, aby prowadzona przez nich restauracja była miejscem, w którym każdy gość może czuć się swobodnie i spełnić wszystkie kulinarne marzenia. Podczas wspólnego spotkania powstała koncepcja kreatywna pod hasłem “u nas możesz być kim chcesz” i to wokół tej idei zaplanowaliśmy kolejne kadry.

Taka prezentacja niesie za sobą więcej niż tylko klasyczne zdjęcia jedzenia – ta nieco bardziej odważna sesja zdjęciowa buduje spójny wizerunek i wywołuje emocje, dzięki którym odbiorcy chętniej zwrócą uwagę na komunikat w mediach społecznościowych, a w efekcie łatwiej zapamiętają samą restaurację. Najważniejszy jest jednak główny przekaz – zdjęcia przekonują, że w tym miejscu odnajdzie się każdy, bez względu na to, kim jest i co reprezentuje.

Zdjęcia restauracji, które łamią stereotypy

Naszym zadaniem było pokazanie, że wybierając danie, na które mamy ochotę, nie musimy się ograniczać czy skupiać na tym, co “wypada”. Kadrami przedstawionymi na zdjęciach chcieliśmy nieco zaskoczyć odbiorców, a osiągnęliśmy to dzięki pokazaniu kontrastów i skrajności, w pozytywnym wydźwięku, pełnym szalonych kolorów i ciekawych atrybutów. Całość stała się więc nieco przerysowana, abstrakcyjna, ale jednocześnie pełna dobrej energii i wartościowego przekazu. Tło stanowiła oczywiście sama restauracja oraz pyszne dania czy robiące wrażenie drinki. Ważne było także kontrastujące światło, które podkreślało ujęte na zdjęciach kadry.

Sesja zdjęciowa restauracji

Sesja zdjęciowa w restauracji – co jest nawjażniejsze?

Podczas tworzenia zdjęć pod media społecznościowe liczą się przede wszystkim ludzie – zarówno Ci przed obiektywem, jak i za nim. Atmosfera na planie była świetna, a każda z obecnych osób wnosiła do tego projektu coś innego, nowego. Wspaniale było pracować w tak ciekawym, inspirującym gronie! W tym przypadku kluczowy był dobór modeli reprezentujących różne grupy, którzy chętnie wcielili się w zaproponowane im role. Niewątpliwym plusem jest także fakt, że kiedy robimy zdjęcia w restauracji, przez cały dzień nie brakuje nam pysznego jedzenia 😉

Sesja zdjęciowa restauracji

Restauracja w mediach społecznościowych – efekty sesji

Efektem tej sesji były intrygujące, niebanalne zdjęcia, nawiązujące do niektórych realizacji z rozkładówek renomowanych magazynów. Na pierwszym planie znaleźli się wyjątkowi modele, ale harmonijnym dopełnieniem kadrów są bez wątpienia piękne wnętrza restauracji. Całość przykuwa uwagę, wzbudza zainteresowanie i zachęca do odwiedzin, żeby przekonać się, co czeka na nas na miejscu.

Planując sesję zdjęciową do restauracji warto zadbać zarówno o ciekawy pomysł, jak i profesjonalną realizację – tylko połączenie tych dwóch aspektów da spektakularny efekt!

Sesja zdjęciowa restauracji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *