Jakie są najlepsze zdjęcia reklamowe? Jeżeli zajmujecie się sprzedażą produktów, wiecie dobrze, że do uzyskania świetnych wyników kluczowa jest odpowiednia prezentacja wizualna. W sklepie internetowym czy mediach społecznościowych warto pokazać produkt nie tylko w postaci packshotów, ale – co równie ważne – także jego zastosowanie w prawdziwym życiu. Dzięki temu, potencjalni klienci mogą zobaczyć realną wartość, którą wraz z produktem otrzymają po zakupie. Właśnie to było naszym zadaniem, kiedy tworzyliśmy zdjęcia oraz filmy dla marki hulajnóg elektrycznych MotusXD.
ZDJĘCIA PRODUKTOWE
Zdjęcia do sklepu internetowego
Pochodząca z Krakowa Marka MotusXD zajmuje się sprzedażą hulajnóg elektrycznych, także tych z segmentu PRO, którym nie straszne są większe przewyższenia czy nierówne podłoże. Pojawiła się na polskim rynku stosunkowo niedawno, ale w krótkim czasie zdobyła renomę i grono wiernych fanów. Prężnie działa także w mediach społecznościowych, angażując do współpracy znanych influencerów.
Głównym celem marki jest umożliwienie szybkiego i sprawnego poruszania się po mieście, bez tłoku i zanieczyszczania środowiska. Hulajnogi wykonane są z materiałów najwyższej jakości, a ich budowa czy funkcje pozwalają na komfortowe i bezproblemowe użytkowanie w każdych warunkach. Naszym zadaniem było ujęcie tych wszystkich zalet na zdjęciach oraz filmach reklamowych.
SESJA LIFESTYLOWA
Podczas współpracy z marką wykonaliśmy kilka różnorodnych sesji, także z obecnością modeli. Wybraliśmy skrajnie różne otoczenie, aby podkreślić, że hulajnogi świetnie radzą sobie bez względu na warunki. Robiliśmy zdjęcia w przestrzeni miejskiej, pokazując hulajnogę w codziennym użyciu, na rekreacyjnych trasach, imitując weekendowy relaks, czy nieco bardziej wyczynowo, na przeznaczonych do tego ścieżkach.
Skupiliśmy się na tym, aby uwzględnić przede wszystkim standardowe użytkowanie produktów – łatwość w poruszaniu się, w tym np. przenoszeniu hulajnogi, ale także korzystaniu z samego systemu, czy świetną jakość wykonania każdego z elementów. Zdjęcia stały się ilustracją do wpisów w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej marki. Budują one spójny wizerunek i renomę w oczach potencjalnych klientów.
Film reklamowy
To jednak nie wszystko – w końcu nic tak dobrze nie pokazuje produktu w ruchu, jak film reklamowy. Do tej części projektu zaangażowany został skoczek narciarski Piotr Żyła, który podczas sesji jeździł na hulajnodze. Stworzyliśmy szereg krótszych i dłuższych spotów o różnej orientacji – pionowej lub poziomej, biorąc pod uwagę ich zastosowanie. Filmy trafiły na stronę internetową (jako główny baner) oraz do mediów społecznościowych w formie stories.
Ze względu na osobę ambasadora, na miejsce planu zdjęciowego wybrane zostały pobliskie góry, a same zdjęcia skupiały się wokół terenowych właściwości hulajnogi. Aby osiągnąć taki efekt, stworzyliśmy dynamiczne ujęcia z jazdy oraz zbliżenia na robiące wrażenie detale.
Nie tylko zdjęcia produktowe
Budowanie spójnego przekazu marketingowego to nie tylko zdjęcia produktowe, ale także mocny wizerunek firmy. Uzyskaj wiarygodność i zaufanie odbiorców dzięki spójnym zdjęciom reklamowym. Przeczytaj, jakie materiały mogą sprawić, że Twój biznes zacznie się rozwijać! Sprawdź ten artykuł.