Zdjęcia produktowe do sklepu internetowego – jakie musisz mieć? 3 kategorie

Zdjęcia produktowe do sklepu internetowego czy na stronę internetową mają wiele zadań. Przede wszystkim służą pokazaniu samego produktu, jego wykonania, przeznaczenia oraz możliwości użycia. Wpływają także na wizerunek marki, ponieważ budują określone skojarzenia. Jest to szczególnie istotne w kontekście marek premium, kiedy przedstawienie produktu musi być spójne z wizją firmy.

Zdjęcia produktowe marki premium

Pauline Twig to polska marka, tworząca wysokiej jakości obuwie z włoskich skór. Proces projektowania oraz produkowania odbywa się w Polsce – buty powstają w małej manufakturze pod Krakowem. W ofercie marki znajduje się cały przekrój butów na różne okazje, w tym kolekcja ślubna, ale także zimowe botki czy przejściowe półbuty. Charakter marki oraz najwyższe standardy jakości niosą za sobą konieczność wykonania nienagannych zdjęć produktowych, prezentujących produkt w sklepie internetowym oraz mediach społecznościowych.

Zdjęcia produktowe do sklepu internetowego – packshoty

Fotografa reklamowa produktów Kraków

Tworzenie materiałów do sklepów czy na strony internetowe zaczynamy od zdjęć packshotowych. Pozwalają one w przejrzysty sposób pokazać sam produkt, z detalami i z różnych stron. Świetnie nadają się także do tworzenia grafik – jednolite tło ułatwia szybkie wycinanie produktu. 

W tego typu zdjęciach istotne jest perfekcyjne ustawienie produktu oraz skierowanego na niego światła. Fotografując bardziej wymagające przedmioty często stosujemy różne sztuczki, na przykład z użyciem żyłki wędkarskiej, by – jak tutaj – każdy z pasków ułożony był w odpowiedni sposób. Zdjęcia dla marki Pauline Twig wykonaliśmy na tle w kolorze złamanej bieli, co dodaje im elegancji.

Zdjęcia reklamowe do sklepu internetowego

Sesja lifestylowa, z modelami, pozwala na pokazanie produktu w użyciu. Klientka nie musi wyobrażać sobie, jak buty będą wyglądały na nodze – może zobaczyć to na zdjęciu. Luksusowy charakter marki niósł za sobą wybór określonych lokalizacji do wykonania takich zdjęć. Postawiliśmy na zagraniczne destynacje oraz nowoczesne centrum miasta.

Zdjęcia do mediów społecznościowych

Celem zdjęć w social mediach jest przyciągnięcie uwagi odbiorców oraz wzbudzenie chęci zakupu danego produktu, który niesie za sobą określony styl życia. Muszą być ciekawe i intrygujące, a jednocześnie zgodne z wizerunkiem marki. Tych wytycznych trzymaliśmy się przy tworzeniu sesji pod media społecznościowe.

Sesja produktów ślubnych

Dla marki Pauline Twig stworzyliśmy także specjalną, dedykowaną produktom ślubnym, stylizowaną sesję zdjęciową. Oprócz zdjęć, powstały także filmy, pokazujące, jak buty zachowują się podczas chodzenia czy tańca. Całość pozwala przyszłym Pannom Młodym dokładnie zaznajomić się z prezentowanym produktem. 

Od zaprojektowania po wysyłkę

W przypadku marek premium ważne jest także to, co dzieje zanim produkt trafi do odbiorców. W końcu to właśnie proces tworzenia oraz produkcji składa się na najwyższa jakość. Towarzyszyliśmy więc założycielce marki w jej pracowni, a następnie odwiedziliśmy manufakturę, z którą współpracuje marka.

Chcesz wiedzieć więcej?

Przeczytaj, jak zdjęcia reklamowe wpływają na Twój biznes.

Sprawdź, jakie są najlepsze zdjęcia reklamowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *